Informacije o trgovačkom društvu
Interijer Marko d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge
Gospodarska 15
35207 Gornja Vrba, Slavonski Brod
Adresa elektroničke pošte:
podne-obloge@interijermarko.hr
Kontakt broj:
+385 (035) 637 791 (web shop)
+385 (035) 400 175 (trgovina)
+385 (035) 400 175 (trgovina)
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Radno vrijeme trgovine je pon-pet od 8:00 do 20:00 h te subotom 8:00 do 14:00 h.
Tvrtka upisana u trgovački registar:
Trgovački sud u Osijeku – stalna služba u Slavonskom Brodu / broj / Tt-18/7521-4/
Račun u Kent banci IBAN HR9041240031120002722
Račun u Zagrebačkoj banci IBAN HR1523600001102743436
Račun u Privrednoj banci HR5323400091110981306
Iznos temeljnoga kapitala društva: 1.072.000,00 kn / u cijelosti uplaćen u novcu
Članovi uprave društva: Ana Perković i Ivica Perković
Matični broj: 030212773
OIB: 78689745891
Opće odredbe
Tvrtka Interijer Marko d.o.o. pruža online uslugu putem svoje Internet stranice na domeni interijermarko.hr, na World Wide Web mreži - Internet. Usluga se sastoji od pružanja informacijskih usluga, upravljanja sadržajem te provođenja financijskih transakcija putem Internet stranice i elektroničke pošte podne-obloge@interijermarko.hr.
Korištenjem ovih Internetskih stranica i usluga, Krajnji korisnik potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja.
Tvrtka Interijer Marko d.o.o. poručuje Krajnjem korisniku: Ukoliko se s ovdje navedenim uvjetima korištenja i pravilima ne slažete molimo vas da se suzdržite od uporabe ove Internetske stranice. Tvrtka Interijer Marko d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku, i bez prethodne obavijesti, ukoliko to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti bilo koji od ovdje navedenih Općih uvjeta poslovanja i korištenja i/ili Izjavu o privatnosti. Stoga, savjetuje Krajnje korisnike da s vremena na vrijeme ponovo pročitaju informacije sadržane u Općim uvjetima poslovanja i korištenja i Izjavi o privatnosti, a kako bi ostali informirani o takvim promjenama. Nastavak korištenja Internetske stranice i nakon objave na Internetu novih promijenjenih Općih uvjeta poslovanja i korištenja odnosno Izjave o privatnosti, podrazumijeva se da Korisnik prihvaća izmjene.
Interijermarko.hr je registrirana domena tvrtke Interijer Marko d.o.o.
Uvjeti korištenja usluga od Interijer Marko d.o.o.
Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, dostave te povrata proizvoda koji su ponuđeni na Internetskoj stranici ili putem elektroničke pošte, kao i sigurnost korisničkih podataka. Internet stranica Interijer Marko (www.interijermarko.hr) može se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima.
Prodavatelj je Interijer Marko d.o.o. , sa sjedištem u ulici Gospodarska 15, 35207 Gornja Vrba, Slavonski Brod, OIB: 78689745891. Kupac je svaki posjetitelj ove stranice koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica, virmanskom uplatom ili pouzećem, kao i svaki posjetitelj koji zahtijeva slanje ponude putem e-mail adrese ili telefonskog poziva, te izvrši plaćanje po ponudi putem odabranog načina plaćanja.
Naručivanje
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe ili putem službenih e-mail adresa, odnosno kontakt telefonskog broja firme Interijer Marko d.o.o.. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski ili putem e-mail adrese ili telefonski naruči barem jedan proizvod, pruži tražene podatke, potvrdi način plaćanja i pošalje narudžbu, odnosno potvrdi ponudu. Jednom poslana narudžba ili potvrđena ponuda može se otkazati isključivo u roku 3 sata putem e-mail adrese podne-obloge@interijermarko.hr ili telefonski na broj 035/637-791. Sve cijene izražene su u eurima (€) i kunama (kn), s uključenim PDV-om.
Cijene u katalogu vrijede za sve oblike plaćanja. Prijevoz i dostava nisu uračunati u cijenu proizvoda i bit će iskazani na kraju Internet kupovine ili u poslanoj ponudi. Za narudžbu robe, osobe moraju biti starije od 18 godina. Uvjeti prodaje se mogu promijeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene narudžbe ćemo isporučiti po uvjetima važećim u trenutku potvrđivanja narudžbe.
U slučaju da Interijer Marko nema na raspolaganju naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda s Interijer Marko Internet trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. Interijer Marko otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije.
Kada isporučimo zapakirani paket na Vašu adresu, Vi preuzimate robu uz obvezan potpis na dostavnici. Time se potvrđuje da je roba uredno isporučena. Roba ostaje naše vlasništvo sve dok nije plaćena u cijelosti. Svu robu šaljemo s pripadajućim računom.
Trajanje i raskid ugovora
Ugovor koji Kupac sklapa s Interijer Marko d.o.o. za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Interijer Marko te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Interijer Marko i Kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača Kupac je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma zaprimanja proizvoda, odnosno zaprimanja zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 86. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora. Isti proizvodi definirani su člankom 86. točkom 3. Roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču. Prema navedenom, nemogućnost povrata ili zamjene odnosi se na svu rezanu robu naručenu u Interijeru Marko d.o.o. , kao i na svu robu koja se naručuje u proizvodnji na zahtjev kupca.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom LINKU.
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga koristeći spomenuti obrazac. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i standardnim informacijskim obrascem za jednostrani raskid ugovora na gornjem linku.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršiti ćemo povrat novca koji smo od vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad smo zaprimili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu, izuzev kada naručenu robu plaćate pouzećem. U tom slučaju novac isplaćujemo uplatom na vaš račun. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Robu koju vraćate dužni ste zaštiti folijom na način na koji vam je ista dostavljena kako se ne bi oštetila u transportu. Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. Interijer Marko d.o.o. obavještava kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Interijer Marko d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Naše preporuke vezano za preuzimanja proizvoda i postupanje s proizvodom a u vezi s jednostranim raskidom ugovora:
- Naručeni proizvodi su pakirani u ambalaži. Pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni
- Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska i eventualna unutarnja oštećenja.
- Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.
- Ukoliko ste primili proizvod koji je s greškom (ima vidljiva oštećenja i mrlje), neposredno nakon pregleda proizvoda i utvrđivanje greške pošaljite obavijest na e-mail podne-obloge@interijermarko.hr o stanju robe (poželjno i fotografije) kako bi utvrdili isto, ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 5 radnih dana putem e-mail adrese. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će izvršen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Povrat robe trebate izvršiti na adresu naše trgovine:
Interijer Marko d.o.o.
Gospodarska 15
35207 Gornja Vrba, Slavonski Brod
Zamjena proizvoda
Zamjena proizvoda moguća je samo za robu koja je oštećena u transportu ili robu s greškom.
Ukoliko ste primili robu s greškom (ima vidljiva oštećenja i mrlje), neposredno nakon pregleda proizvoda i utvrđivanje greške pošaljite obavijest na e-mail podne-obloge@interijermarko.hr o stanju robe (poželjno i fotografije) kako bi utvrdili isto, ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
U najkraćem mogućem roku dobiti ćete povratnu informaciju o daljnjem preuzimanju oštećene robe i obavijest o slanju nove, zamjenske robe.
Ukoliko Vam roba koju ste naručili nije s greškom, već jednostavno ne odgovara dimenzijom ili bojom, istu možete vratiti prema uputama za povrat robe i ponovno naručiti drugi željeni proizvod.
Pisani prigovor
U slučaju da ste bilo čime nezadovoljni, svoj pisani prigovor možete poslati putem pošte na adresu:
Interijer Marko d.o.o.
Gospodarska 15, 35207 Gornja Vrba, Slavonski Brod
ili putem e-mail adrese podne-obloge@interijermarko.hr
Interijer Marko d.o.o.
Gospodarska 15, 35207 Gornja Vrba, Slavonski Brod
ili putem e-mail adrese podne-obloge@interijermarko.hr
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite i broj narudžbe ili broj računa.
Interijer Marko poslati će vam potvrdu o primitku prigovora i odgovor u roku od 15 dana od primitka prigovora.
Interijer Marko poslati će vam potvrdu o primitku prigovora i odgovor u roku od 15 dana od primitka prigovora.
Načini plaćanja
Internet trgovina "Interijer Marko" vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda na tri načina:
1. Online plaćanje kreditnim karticama putem HT PayWay sustava
Mogućnost plaćanja sljedećim karticama: Visa, MasterCard, Maestroi Diners karticama možete plaćati jednokratno ili do 12 rata bez kamata i naknada. Maestro karticom možete plaćati samo jednokratno.
2. Uplata na račun - Bankovni prijenos
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete primiti informacije potrebne za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe (proizvod+dostava). Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune- putem banke, pošte, Fine i slično. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode i račun za iste. U slučaju odabira ovog načina plaćanja robu Vam držimo na rezervaciji 3 radna dana od zaprimljene narudžbe.
3. Plaćanje po primitku pošiljke
Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe (proizvod+dostava) podmirite prilikom same dostave na vašu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja na našem skladištu, kao niti za svu rezanu robu koju naručujete od Interijer Marko d.o.o.
Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
Pošiljku tada preuzimate i plaćate prema uputama navedenim u obavijesti od strane dostavne službe.
Izjava o sigurnosti plaćanja
HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.
ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).
Upute za sigurnu internetsku kupovinu potražite ovdje (3dsecure upute za sigurnu internetsku kupovinu).
Jamstvo
Za sve proizvode unutar kategorije Laminati, Parketi LVT podovi nudimo jamstvo u roku od 10 godina. Na mehanička oštećenja za navedene proizvode ne dajemo garanciju.Za sve proizvode iz ostalih kategorija navedenih na Internet stranici interijermarko.hr ne dajemo garanciju.
Materijalni nedostaci
U slučaju materijalnog nedostatka na robi na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.
Dostava
Naručeni proizvodi su pakirani u ambalaži. Pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu).
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese, odnosno do prve fizičke prepreke koju nije mogući proći s ručnim viličarom ili kamionom (uske ulice, stepenice, vrata i sl.) Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac nego isključivo do ulaza u zgradu. Kupac je dužan osigurati ispomoć kod istovara robe ukoliko se radi o robi većih gabarita, odnosno s kojom jedna osoba ne može samostalno rukovati, a o čemu će biti prethodno upozoren od strane zaposlenih u Interijer Marko d.o.o. putem email-a. Ukoliko nije osigurana adekvatna ispomoć, obračunavamo troškove ponovnog slanja robe.
Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta, ili našim vlastitim prijevozom. Dostava se naplaćuje prema težini pošiljke. Proizvodi se u pravilu dostavljaju unutar 10 dana (najčešće i ranije) od zaprimljene uplate. Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, za čiji rok dostave ne možemo garantirati. Firma "Interijer Marko" zadržava pravo promjene cijene dostave u bilo kojem trenutku i ne odgovara za rok dostave dostavne službe.
Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta, ili našim vlastitim prijevozom. Dostava se naplaćuje prema težini pošiljke. Proizvodi se u pravilu dostavljaju unutar 10 dana (najčešće i ranije) od zaprimljene uplate. Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, za čiji rok dostave ne možemo garantirati. Firma "Interijer Marko" zadržava pravo promjene cijene dostave u bilo kojem trenutku i ne odgovara za rok dostave dostavne službe.
Više o uvjetima dostave pročitajte ovdje.
Plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete osobno preuzeti na našoj adresi unutar redovnog radnog vremena. Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite pozivom na broj +385 35 637 791 ili putem e-maila: podne-obloge@interijermarko.hr da li je roba spremna za preuzimanje, a prilikom preuzimanja donesite kopiju narudžbe koji ste prethodno dobili na vašu e-mail adresu.
Za virmanske uplate, roba se isporučuje tek nakon što uplatu proknjižimo (prema izvodima iz banke - u pravilu, do 48 sati nakon Vaše uplate), pa Vas isto tako molimo da prethodno provjerite stanje pošiljke telefonski ili putem e-maila.
NAPOMENA: Opcija osobnog preuzimanja robe nije dopuštena uz opciju plaćanja prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju kupovinu možete obaviti u našoj fizičkoj poslovnici.
Sigurnost na stranici
Internet trgovina "Interijer Marko" pruža visoku razinu sigurnosti prilikom plaćanja putem Interneta. Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL (Secure Socket Layer) certifikata sa 28-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WSPay servisa, te obratno.
Obvezujemo se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Da bismo mogli uspješno obraditi i izvršiti Vaše narudžbe, potrebni su nam Vaši ime i prezime, adresa i telefon. Uz pomoć tih podataka bit ćemo u mogućnosti isporučiti Vam željenu robu, kao i obavijestiti Vas o trenutnom statusu narudžbe.
Ukoliko želite koristiti usluge kao što su e-mail obavijesti, newsletteri o posebnim ponudama i slično, potrebna nam je Vaša e-mail adresa. Ukoliko ne želite primati obavijesti takve vrste, Vaša e-mail adresa biti će odstranjena sa mailing liste. Ako prilikom plaćanja odaberete opciju plaćanja putem kreditnih ili debitnih kartica, bit će potrebno upisati i broj kartice kao i kontrolni broj, no ti brojevi služe samo prilikom naplate i sustav ih ne pohranjuje.
Tvrtka Interijer Marko ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i kontrolne brojeve, pa stoga nema bojazni od neovlaštenog korištenja.
Korištenjem web stranice interijermarko.hr potvrđujete da ste suglasni sa gore opisanim pravilima korištenja osobnih podataka.
Interijer Marko d.o.o.